سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 • آیت الله العظمی مکارم شیرازی: امر به معروف و نهی از منکر متولی قوی و معتبر می خواهد

 حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید، در روز 9 آذر 1389 در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اهمیت این فریضه الهی در دین مبین اسلام اظهار داشت: متأسفانه هنوز با وجود اهمیت فوق‌العاده امر به معروف و نهی از منکر این فریضه الهی برای عده زیادی ناشناخته است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 • عناوین هفته احیا امر به معروف ونهی از منکردر سال همت مضاعف وکار مضاعف

 ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم وایام عزاداری سید وسالار شهیدان ونیز گرامیداشت هفته احیا امر به معروف ونهی از منکر، عناوین هفته احیا سال 1389 به شرح ذیل اعلام میگردد:


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

 • آیت ا... جنتی: تعطیل شدن اصل 8 قانون اساسی یکی از مصیبت های امروز جامعه است

 آیت ا... جنتی دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: جای امر به معروف و نهی از منکر نه تنها در جامعه حتی در رساله های مراجع عظام هم خالی است و بیش از این 2 فریضه، به مسائل دیگر پرداخته شده است.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  


مشخصات مدیر وبلاگ

مدیر [0]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ سوره: 3 , آیه: 104 ترجمه:و باید از میان شما گروهى [مردم را] به نیکى دعوت کنند و به کار شایسته وادارند و از زشتى بازدارند و آنان همان رستگارانند. انشاء الله مطالب این وبلاگ پیرامون امر به معروف و نهی از منکر به صورت لینک و مستقل ارائه خواهد شد.
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ