سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از پیامبر صلى اللّه علیه و اله نقل شده است : ((همانا خداوند مؤ من ضعیف بى دین را دشمن مى دارد، عرض شد: مؤ منى که بى دین باشد، چگونه مؤ من است ؟ فرمود: آن که نهى از منکر نمى کند.))(321)


نظر()

  

آیت‌الله مکارم‌شیرازی پیشنهاد کرد؛
تأسیس نهادی مستقل برای امر به معروف

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: بهتر است برای امر به معروف و نهی از منکر نهادی مستقل تشکیل و اصل هشتم قانون اساسی نیز به خوبی اجرا شود و چه بهتر که تشکیل این نهاد از طرف رهبری و با شرکت حوزویان باشد.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

فارس منتشر کرد
متن کامل نامه رهبر معظم انقلاب به مصلحی

خبرگزاری فارس: متن کامل نامه رهبر معظم انقلاب به حجت‌ الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی برای ادامه فعالیت در وزارت اطلاعات منتشر شد.

نکته از مدیر وبلاگ: بهترین شیوه امر به معروف و نهی از منکر را در این نامه رهبر معظم انقلاب می بینیم.   


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

خطیب نماز جمعه تهران در گفت‌و‌گو با فارس؛
«حجاب» بالاترین جهاد در حمایت از حریم ولایت است

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام صدیقی با تأکید بر اینکه «حجاب» سنگر محکمی برای زنان محسوب می‌شود، گفت: «حجاب» تیری است که استکبار را سرافکنده می‌کند و بالاترین جهادی است که در حمایت جدی از حریم ولایت مطرح می‌شود.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

درس اخلاق آیت‌الله تهرانی در ایام فاطمیه؛
برای اسلامی‌شدن جامعه باید «حیا» را تقویت کرد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله مجتبی تهرانی در درس اخلاق خود با موضوع «حیا» گفت: اگر جامعه‌ای بخواهد اسلامی باشد باید حیا را تقویت کرد نه بی‌حیایی را؛ همه چیز از درون حیا می‎آید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

  

مشخصات مدیر وبلاگ

مدیر [0]

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَلْتَکُن مِّنکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنکَرِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ سوره: 3 , آیه: 104 ترجمه:و باید از میان شما گروهى [مردم را] به نیکى دعوت کنند و به کار شایسته وادارند و از زشتى بازدارند و آنان همان رستگارانند. انشاء الله مطالب این وبلاگ پیرامون امر به معروف و نهی از منکر به صورت لینک و مستقل ارائه خواهد شد.
ویرایش

طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ